úterý 4. listopadu 2014

Série

Postupem času, jak mi přibývají jednotlivé panenky, tak se mi začínají kompletovat některé série. A já se rozhodla, že si ty série začnu fotit.

Zde je seznam sérií, ze kterých už mám více než jednu panenku. Odkazy (některé zatím nefunkční) vás přesměrují přímo na článek věnovaný té-které konkrétní sérii. Postupně ho budu doplňovat a stejně tak také budu aktualizovat jednotlivé články o nové přírůstky.

1995 - Twirling ballerina

(Odkaz i foto budou doplněny později)

1999 - Butterfly Art

(Odkaz bude doplněn po zveřejnění celého článku)
 

2003 - Labutí jezero

2004 - Princezna a švadlenka

2004 - Fashion Show

2004 - California Surf 

(odkaz bude doplněn po zveřejnění celého článku)

2005 - Barbie a kouzlo Pegasu

2006 - Barbie a 12 tančících princezen 

2007 - Muzikál ze střední

2010 - Basic 001 

2011 - Fashionistas - vlna 12

2013 - Fashionistas Rainbow

http://barbiny.blogspot.cz/2016/07/fashionistas-rainbow-2013.html

2014 - Look Carpet

2015 - Made to Move

2016 - Fashionistas

(odkaz i foto bude doplněno po zveřejnění celého článku)
 

3 komentáře:

  1. cali guy surf Blaneho mám aj ja - bohužial má lepenú hlavu. Mám z tej série aj plážovú terezu- bábika je čo ? Teraz som videla v ponuke aj černocha z tejto série. u nás na bazosi. Ani tanečnice ani basic nemám - teda okrem AA černocha a fashionistasky mám- ale ani jednu z tejto série

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad Jitko :-) Série máš krásne :-) Teším sa na viac fotiek .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, doufám, že se články s fotkama budou líbit. Toto je jen takový souhrný přehled.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...