úterý 14. dubna 2020

Butterfly Art Ken


Přiznám se, že po tomto klukovi jsem až tak moc netoužila, ačkoliv holky z motýlkové série se mi moc líbí. Dalšího "zombíka" fakt nepotřebuju. Jenže když se naskytla možnost ho lacino pořídit, tak jsem si říkala, že by bylo škoda ho nevzít a sérii si nezkompletovat. Teď už mi chybí jen Kayla, ale věřím, že i ta se ke mě dostane. O Stevenovi pochybuju, ale jeden nikdy neví...

Ale nakonec jsem zjistila, že ta investice nebyla vůbec zbytečná. V databázích jsem tohoto kluka nenašla, takže jsem si podle fotek tvář špatně zařadila. S rozpoznáváním tváří mám problémy i u lidí, takže drobné rozdíly v tvářích panenek mi unikají úplně a orientuju se především pomocí data na hlavičce, podle nějž hledám v internetových databázích. Jenže chlapec má hlavičku datovanou 1990, což znamená, že se jedná o tvář Alan - tu zatím nemám. Takže k mému překvapení mi sbírku obohatil o novou tvář.

Obleček samozřejmě neměl a tak dostal háčkovanou napodobeninu. Alespoň mu to ladí s děvčaty...






A pochopitelně nesmí chybět společná fotka s holkama...


2 komentáře:

  1. Je to príjemný chlapík, aj keď do zbierky by mi asi tiež extra nechýbal. Táto séria ešte obsahovala Kiru, keďže je datovaná 1999 a távr Kayla/Lea je datovaná 2000 :-) To len taká malá vsuvka :-) Inak je super, že ich už máš takme všetkých. Christie úprimne pozividím, keďže tvár Nichelle 1990 mi v zbierke stále chýba :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý chlapík, obohatil Ti sbírku. Má milou tvář a hlavně nemá gumové vlasy. S děvčaty mu to moc sluší.:-)

    OdpovědětVymazat