úterý 8. září 2020

Vlajkosláva - Vietnam

Vietnamská vlajka vznikla asi kolem roku 1940 jako symbol odboje vůči Francouzům. Oficiálně se používá od roku 1945. Červené pozadí symbolizuje krev prolitou za svobodu Vietnamu, případně též revoluci. Hvězda by měla být také červená, ale to by tak nevyniklo, takže nakonec Vietnamci zvolili žlutou, jako symbol barvy pleti.

Ve Vietnamu slaví svůj státní svátek 2.září. V tento den roku 1945 získal Vietnam nezávislost na Francii.

I v tomto případě mi jako základ posloužily červené šaty, tedy respektive vršek od Silken Flame, k němuž jsem dodělala červenou sukni. Tu jsem ozdobila stříbrnou hvězdou - ta je na fotkách méně výrazná, bohužel.

Šatičky vám opět předvede Miko, moje jediná panenka s orientálními rysy a tělíčkem TNT. 






2 komentáře:

  1. Vietnamskou vlajku jsem neznala a šaty ji hezky zpodobňují.

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež som nepoznala vietnamskú vlajku, ale je pekná a šaty sú úžasné :-)

    OdpovědětVymazat