úterý 4. května 2021

Barbie a diamantový zámek 2008 - Melody

Nestíhám tvořit chybějící oblečky, a tak jsem se rozhodla přeskočit ty zbývající dvě panenky, koupené v roce 2020 a začít už s představováním letošních nákupů. K těm loňským se průběžně vrátím, až je obléknu. Věřili byste, že letos už jsem si stihla koupit 14 panenek? Všechny jsou krásné. A jako obvykle většina nahá. Tak jsem pro dnešní představení vybrala Melody, která má obleček. Je to jedna z panenek, které jsem si hodně přála, protože mi chyběla do kolekce múz z Diamantového zámku. Má na sobě originál šatičky. Copánek jsem jí musela opravit, ale protože neumím ty kroucené a copánkovač nemám, tak jsem udělala klasický zaplétaný. Botičky jí chybí, zjistila jsem totiž, že má jiný typ nožiček, které jsou širší než bývá obvyklé a do žádných z mých střevíčků se nevejde.




Všechny tři múzy společně:

Jak na společné fotce vidíte, Melody a Phaedra mají podobné šaty. Přesněji tedy Phaedra má šaty od Melody. Každé jsou však jiné, což mě trošku mátlo, než se mi podařilo vygooglit, že Melody (možná i ostatní) byla prodávána minimálně ve třech verzích: obyčejná v jednodušších šatech - to jsou ty, co má na sobě, luxusnější v třpytivějších šatech a s doplňky - tyto šaty má Phaedra, a třetí verze byla s koníkem a kočárem.

1 komentář: