úterý 2. prosince 2014

Look Red Carpet - zlaté šaty - 2013


Už když jsem poprvé viděla sérii Red Carpet, okouzlila mě čokoládová kráska s vlnitými vlasy a já si ji přála získat. Byla hodně drahá a tak jsem šetřila penízky a když jsem konečně měla naspořeno, objednala jsem si ji v jediném e-shopu, který ji nabízel. Leč... E-shop sice panenky nabízel (dokonce všechny 4), ale žádnou z nich skladem neměl a objednával si je až na základě objednávky od zákazníka. A tak se stalo, že panenka nebyla a prý ani nebude.

Co má člověk dělat. Smířila jsem se s osudem a po čase koupila panenku v zelených šatech, kterou nabízelo více e-shop-ů a dokonce ji měli. K mé smůle, sotva jsem panenku koupila, začala se má vytoužená černoška objevovat různě na aukcích a bazarech. Cena stále vysoká a moje fondy vyčerpané...

Ale jak vidíte, nakonec si ke mě cestu našla. Je to asi měsíc, co mi Nikky napsala, že panenku viděla u nich v obchodě, vzpoměla si na mě a koupila mi ji. A také mě ujistila, že mi počká, až našetřím. Jestli je nějaký sběratelský anděl, tak nade mnou nejspíš drží ochranou ruku, protože téměř vzápětí se mi podařilo udělat pár obchůdků a penízky byly na cestě. Sice se moje kšefty trošku táhly, ale zhruba po měsíci jsem mohla Nikky napsat, že penízky mám

Konečně tedy panenka dorazila. Jsem z ní opravdu nadšená. Je tak krásná, jak jsem si představovala. Nikkušce patří můj velký dík. A nejen za ni. Přidala ještě dárek, ale ten vám ukážu až o Vánocích.







 Souhrnné informace
Název: Look Red Carpet
Rok: 2013
Návrhář: Bill Greenign
Tvář: Goddess
Pleť: Light Brown
Tělo: Muse
Edice: Black Label

12 komentářů:

  1. Nikki je anjelík aj ja som dostala od nej pekný darček- praktický...Páni to kde si fotila tie bábiky - sneh - u nás iba leje a všade je blato. Fotečky a bábiky sú pekné tinka77 http://tinka77.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotečky jsem fotila teprve dnes dopoledne. U nás bylo taky všude bláto a doma se fotit nehodí, mám tady tmu. Včera lilo a mrzlo, přes noc do toho ještě trošku nasněžilo. A tak jsem to hned zdokumentovala.

      Vymazat
  2. Jitka, nie je za čo :-) V nedeľu som presne v tom obchode videla všetky štyri slečny :-) Ešte nikdy som ich nevidela všetky štyri v jednom obchode.
    Som rada, že splnila očakávania a vidieť akú radosť z nej máš :-) Mám veľkú radosť, že mám na tom pidi podiel.
    Dúfam, že vianočný darček poteší rovnako :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdá se to neuvěřitelné, ale taky jsem je dnes viděla v obchodě, všecky čtyři. A ještě také narozeninovou a pak spoustu krásných playline. Ale nic jsem nekupovala, protože po ničem až tak moc netoužím (i když byly opravdu krásné) a zkusím si počkat co z toho půjde po vánocích do výprodeje.
      Dáreček je nádherný, ale zatím stále v krabici.

      Vymazat
    2. No teda! Narodeninová 2014 sa mi nepáči, na mňa má priveľké oči na tvári. U nás je teraz v Tescu za 20cku :-) Ja som nič, čo by ma chytilo za srdiečko v obchode už dlhšie nevidela :-( tým lepšie pre moju už takmer vyčerpanú peňaženku :-D
      Teda, máš môj obdiv, že je ešte v krabičke :-) Ale tak teraz by už bola škoda ju vybaliť. Vianoce sú čo by dup :-)

      Vymazat
    3. Je to těžké. Mám ji vystavenou v krabičce, pořád chodím kolem ní a cuká mi ruka :D
      Já právě taky nic z toho nemusím až tak nutně mít. Radši budu šetřit své tajné fondy na novou Steffie :)

      Vymazat
  3. Ach, som to ja ale: Urobila si jej nádherné fotky. Vidím, že slečny sa nezľakli ani snehu a mrazu, ktorý by moje slečny asi tiež potešil, lebo ten neutíchajúci dážď nám berie aj poslednú energiu a hlavne tu nesvieit skoro žiadne slniečko :-( Takže prekrásny narodeninový darček predstavím takýmto štýlom na Veľkú Noc :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky. Nikuška je úžasný človek a je to krásne, že Ti splnila Tvoj zberateľský sen. Teším sa na vianočný darček, keďže vôbec netuším, čo to bude.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji. Já sice vím, co to je, ale zatím nechávám v krabičce. Letos to vypadá, že už další cácorka "pod stromeček" nepřibude, tak ať si můžu aspoň něco rozbalit.

    OdpovědětVymazat