úterý 15. března 2016

Happy Family těhotná Midge 2002


Minulý rok se mi podařilo si splnit většinu svých sběratelských snů. A vyvrcholením všeho bylo, když jsem 23.12. večer natrefila na MMB na tuto těhulku, po které jsem opravdu velmi toužila a byla jsem ochotná za ni dát i poměrně vysokou cenu. Je to takový můj nečekaný vánoční dáreček. Ta cena byla fakt dost vysoká, ale myslím, že celkem odpovídá cenám na zahraničních bazarech. V současnosti je to moje vůbec nejdražší panenka.

Tak jak jsem chtěla, má u sebe "bříško" i miminko. Kromě toho také svoje původní šatičky a něco málo z doplňků.








Kromě jejího miminka jsem k ní dostala ještě jedno neznačkové. I když neznačkové panenky posílám dál, miminko u mě nějaký čas zůstane, alespoň dokud nebudu mít další značkové. Je to pojistka pro případ, že bych je potřebovala jako rekvizitu do nějakého budoucího projektu...



5 komentářů:

  1. Jitunko, mám obrovskú radosť, že sa ti ju podarilo zohnať. Všimla som si, že "zmizla" z tvojho wishlistu a tak som dúfala, že sa ti ju podarilo zohnať. Je prekrásna :-) a áno, celá séria Happy Family je na zahraničných portáloch extrémne drahá :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Panenka je naprosto úžasná!!!! Já jsem teď koupila toto miminko, ze kterého jsem unešená, panenka a vybavení bude asi oříšek sehnat.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Je to o štěstí. Občas se u nás inzerát objeví, ale obvykle bez bříška.
      Na e-bay je větší šance, tam se objevují kompletní panenky, i samostatně bříška, nebo miminka.

      Vymazat