úterý 25. listopadu 2014

Barbie Šípková Růženka 1999 (mrkací)


Někteří jste si možná povšimli, že se tu v pravém menu před pár dny objevil takový malinký wish-list. Jsou na něm panenky, které bych strašně ráda získala (ovšem za rozumný peníz). Jednou z panenek v tom seznamu byla i tato Šípková Růženka. Viděla jsem ji u několika sběratelů a doslova mi učarovala. Krom toho její "zavírací" oči jsou poměrně raritou. Nevím o jiné Mattelce, která by byla mrkací.

Růženku jsem objevila na Mimibazaru asi druhý den potom, co jsem publikovala svůj wish-list. Protože cena se mi zdála docela rozumná, tak jsem si o ni napsala a pak netrpělivě čekala na balíček. Konečně dorazila a já ji mohla vidět naživo! Je opravdu moc krásná. Má jemnou malbu tváře i vlásky. Oči se mi zdají docela velké, ale jinou Mackie, která by se dívala rovně dopředu nemám, takže to nemám s čím porovnat. Díky mechanizmu, který zavírá a otvírá oči, nemůže otáčet hlavičkou. K zavírání a otvírání očí slouží páčka na zádech - trošku nelogicky oči zavírá pohybem nahoru a otvírá pohybem dolů. Krom toho, může panenka otvírat (i zavírat) oči pohybem ruky, ale je potřeba si hlídat přetočení, protože pak se mechanismus zasekne.

Má původní šatičky i botičky. K tomu jsem dostala i nějaké další doplňky. Ty šatičky jsou luxusní - z kvalitní látky a velmi dobře ušité. Jen škoda, že současné počasí moc fotografování nepřeje. Doma je tma tmoucí a fotky tak nejsou příliš povedené. Venku je to lepší, ale mokro a bláto zase nedovoluje přistupovat k focení kreativněji. Člověk aby se pořád bál, že se mu panenka někde umaže.





8 komentářů:

  1. Tak tohle už jo! To je nádhera :-) Tvoj wish list som si samozrejme všimla, ale človek by nečakal, že sa mu tak skoro budú plniť priania, že? Gratulujem, je nádherná. Fakt škoda toho počasia :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Až mě to děsí, jak se mi ty přání plní. Jak pořád brouzdám na aukru, tak se mi tam zalíbila jedna panenka a hledala jsem ji v katalozích. Tu jsem nenašla, ale našla jsem tam jednu, co jsem taky dávno chtěla a zapomněla jsem na ni. Chtěla jsem si ji dopsat do wish-listu hned, jak doprohlížím aukro... No, a proč myslíš, že jsem ji tam nakonec nedopsala? ...... Už je totiž na cestě :D

    OdpovědětVymazat
  3. je skutočne prekrásna a fotky v ružiach sa ti naozaj podarili. Môžeš ich rovno poslať do tématickej súťaže pohádka...tinka77

    OdpovědětVymazat
  4. krásná, i když nevypadá jako barbie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, má trošku jiný výraz. Myslím, že to dělají ty oči...

      Vymazat
  5. Miss Barbie z 1964 má tiež takéto oči a ešte Westernová Barbie z 1981.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za info, ale ty budou asi hodně těžko k sehnání.

      Vymazat
  6. Měla jsem ji jako malá a bohužel se mi pro stěhování ztratila. Do dnes na ni vzpominam, milovala jsem ji. Součástí byl ještě malý polštářek, který hrál hezkou melodií.

    OdpovědětVymazat