úterý 12. ledna 2021

Life in Dreamhouse - Midge (2013)

Tvářička Steffie z roku 1971 je tou nejstarší, kterou Mattel dodnes používá u playline panenek. Je to jedna z mála tváří, které si snad nikdy nemůžete splést, tak je výjimečná, jedinečná. U všech ostatních často váhám (zvlášť na obrázcích) a orientuju se teprve podle značení na hlavičce. Na můj whislist se dostala z mnoha důvodů: Steffie s rezavými vlasy a na kloubovém těle ještě nemám. Tyhle kloubová tělíčka jsou úžasně pohyblivá, panenka může krásně pózovat. A ty řasy! I u sběratelských panenek bývají jen zřídka, u playline jsou už opravdickou raritou - i když pár takových je. Jsem ráda, že se mi podařilo ji získat. Je to až neuvěřitelné, jak se ke mě postupně mé vysněné panenky dostávají, stačí si jen trpělivě počkat.



3 komentáře:

  1. Má moc hezký obličej, takový čučavý

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, to je kouzelná zrzečka, moc Ti k ní gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečne gratulujem, je nádherná :-) Ja mám len jej sestru s Luxe Life

    OdpovědětVymazat