úterý 9. března 2021

Twiggy - OOAK


Můj další pokus o předělávku. Tentokrát jsem si vybrala Twiggy, jednu z nejvýznamnějších modelek 60. let 20. století. Mnoho jejích barevných fotek na internetu není, takže jsem musela trošku improvizovat. Hlavním oděvním materiálem, který propagovala byl úplet - v tomto duchu jsem tedy vyrobila i šaty, víceméně inspirované tehdejší módou.

skutečná Twiggy

Paneka je tzv. hybrid - hlavička je od Hadley z dvanácti tančících princezen. Ne, nebojte se, nezničila jsem si svou, měla jsem ještě jednu. Pokusila jsem se jí narovnat trošku vlasy a zastřihla je na krátko. Co se mi nedaří je víc "ulíznout" k hlavě. Možná by to chtělo pár pramínků odstranit, aby byly řidší. Pak by snad mohly méně odstávat. Hlavičku jsem nasadila na vyšší tělíčko v podobném odstínu. Nejsem si tak úplně jistá, protože hlavičky mají vždycky jiný odstín než tělíčka - za to může různý materiál použitý na jejich výrobu. Poslední moje úprava spočívala v propíchnutí uší - pro 60. léta byly typické velké kulaté náušnice. Původně byly krásně lesklé a stříbrné, ale znáte bižuterii, časem poněkud zčernaly.




1 komentář:

  1. Veľmi zaujímavý pokus. Ja na toto nemám odvahu, takže môj obdiv.

    OdpovědětVymazat