úterý 22. července 2014

Sněhurka 2010


Abych pravdu řekla, nikdy jsem nebyla fanoušek Disney princezen. Zatím jsem vždycky každou, která se ke mě dostala (většinou jako přívažek k nějaké jiné panence), obratem ruky prodala. Už při pohledu na společnou fotografii v aukci jsem tušila, že toto bude některá z mnoha Sněhurek, kdoví, jestli vůbec od Mattela a byla rozhodnutá ji okamžitě nabídnout dál. 


Ale když ji potom držela v ruce, musela jsem své rozhodnutí přehodnotit. Je totiž nádherná a vůbec nemá ten křečovitý úsměv-škleb jak obvykle mívají Disney princezny. Při snaze panenku identifikovat jsem se ksesi dočetla, že se prodávala poze v sadě společně s dalšími 6 princeznami za cenu kolem 100 dolarů. U nás se tato sada snad vůbec neprodávala.

Má to nižší (hobití) tělíčko z r. 2006. Kolínka jsou pevná, nedají se ohýbat. Zato ale dokáže roztáhnout nohy opravdu doširoka, jako dosud žádná z mých panenek. Hlavička je značená "Disney" bez letopočtu. Líbí se mi její kratší, mírně zvlněné vlasy, podobné moderním účesům. A ty hvězdy v očích mě úplně dostaly. Ponechala jsem jí šatičky, ve kterých ke mě přišla. Nemají žádnou visačku, ale jsou celkem kvalitní. Nové "Sněhurkovské" zatím dělat nebudu. Nedávno jsem totiž jedny dokončila a do dalších se mi nechce. Bohužel, ty, co jsem háčkovala jsou pro tělíčko typu TNT a tudíž Brigitě jsou hodně volné přes hrudník.






2 komentáře:

  1. roztomilá panenka, i když bych si ji taky asi sama nikdy nepořídila :-)
    povedené fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si ji taky nekoupila. Ale, když jsem ji potom viděla "naživo", zalíbila se mi.

    OdpovědětVymazat