úterý 19. srpna 2014

Golden Night Disco Barbie 1981

I když jsem v to moc nevěřila, krátce po představení (v článku) Káti se mi tuto panenku podařilo také identifikovat . A když už přestala být neznámou, zatoužila jsem ji obléknout podobně, jak by měla vypadat. Navíc její obleček je hrozně jednoduchý a mrňavý, takže nedalo práci ho vyrobit. Na fotkách to není moc vidět, ale pro top jsem ke žluté přízi přidala zlatý lurex, aby se více podobal originálu. Jen s páskem se mi nechtělo dělat a tak jsem použila zbytek zlaté stužky a místo přasky přišila knoflík.

Káťa má samozřejmě ten nejstarší typ tělíčka, který příliš velkou mobilitou neoplývá. Krom toho už něco pamatuje, takže klouby už jsou dost vychozené (vč. těch skrytých v kolínkách), takže přes veškerou snahu pozici neudrží.






A pro porovnání, jak moc jsem se originálu přiblížila, přidávám jednu fotografii z netu (flikr.com)



2 komentáře:

  1. Jitko! Srdečne gratuluje k identifikácií! Káťa je krásna a šaty si jej urobila dokonalé. Vynikajúca kópia. Smekám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Na repliky se poslední dobou specializuji - nedělám prakticky nic jiného. Ale baví mě to a někdy je to i pěkná výzva.

      Vymazat