neděle 23. listopadu 2014

Výprodej panenek

Vzhledem k tomu, jak se mi sbírka rozrůstá a také stále objevuju nové a nové kousky, které bych chtěla vlastnit, dospěla jsem k rozhodnutí, že je nejvyšší čas se také něčeho zbavit. Prozatím jsem vybrala 4 panenky o nichž jsem od počátku věděla, že u mě natrvalo nezůstanou. Koupila jsem je jako součást nějaké sady na aukru, Ale dokud jsem měla panenek málo, tak mi bylo líto se jich zbavovat.


Panenky jsou krásné a v perfektním stavu. Původní obleček však má, bohužel, jen ta s modrými pramínky vlasů. Pokud máte zájem, můžete je zakoupit na Aukru.

2 komentáře:

  1. No z času na čas asi každý zberateľ musí urobiť takéto rozhodnutie, nie som výnimkou....prajem úspešný predaj :-) Tá posledná GG je strašne milučká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony jsou všechny krásné. Až na tu Starlight se mi s nimi těžko loučí. Ale pořád ještě mi dost GG doma zbývá - 8 ze 40 má tvář GG. A včera jsem koupila zas jednu, kterou bych si chtěla nechat kvůli tělíčku.

      Vymazat