úterý 20. ledna 2015

Disco Barbie 2003


Tak kvůli této panence jsem koupila onu velkou sadu cácorek. Není sice nijak extra krásná, tvář GG také nepatří mezi ty vyhledávané, ale má unikátní tělíčko. Myslím, že je jediná s tímto tělem (tedy byla jich série Barbie, Teresa a Christie), v celé Mattelácké historii.

Na první pohled působí tělíčko trošku prkenně. Ale to je jen zdání. Je to vůbec nejpohyblivější tělíčko, co kdy Barbie měla. Je celé z gumy, uvnitř vyztužené nějakými drátky. Můžete ho ohýbat všemi směry. Paneka si dokonce může sednout na turka. Dá si nohu za krk, zvládne úklony stranou... Dokáže téměř jakýkoliv gymnastický cvik, který si vzpomenete. Je ideální panenkou pro focení nejrůznějších pohybových sekvencí.

Prozatím vám předvede jen pár cviků ze svého repertoáru.Snad někdy v budoucnu najdu čas nafotit nějakou skutečnou sestavičku krok po kroku. Kvalita fotek bohužel odpovídá současným světelným podmínkám.








6 komentářů:

  1. no teda. Obdivujem u teba, že zbieraš a objavuješ bábiky, ktoré na prvý pohlad nie sú ničím výnimočné. Ale na ten druhý sú nielen neobyčajne jemné a krásne ale aj niečím výnimočné. Ani som nevedela, že niečo takéto existuje. tinka77

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týnko, já o ní vím už dlouho a několikrát mi unikla. A jelikož si nemůžu dovolit pravé sběratelské, tak alespoň pátrám po zvláštnostech mezi obyčejnými panenkami - sbírka by měla být pestrá.

      Vymazat
  2. Obdivuju tvoje znalosti o panenkách - kde je čerpáš? Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miladko, vedle některých sběratelů jsem úplný amatér, co neví skoro nic. Od těch se učím.

      Vymazat
  3. Srdečne gratulujem Jitko! Ja o jej existencii síce viem aj o jej možnostiach, ale nikdy som sa neodhodlala k jej kúpe. Pokiaľ moje znalosti siahajú, tak je s týmto mega ohybným telom táto séria naozaj jediná.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji. Občas se objeví na Aukru nebo Mimibazaru. Ale dlouho jsem neměla štěstí, vždycky mě někdo přehodil nebo předběhl. Nedávno jsem zase viděla na MB všechny tři.

    OdpovědětVymazat