úterý 3. listopadu 2015

Heart Family Mom 1986 - New Arriwal


Dalším přírůstkem v mé sbírce je panenka s tváří Kelley. I když je panenka stejná jako ostatní Barbie, tak k nim vlastně nepatří. Původní panenku s touto tváří vyrobil Mattel v roce 1979 podle hrdinky jakéhosi seriálu nebo filmu. Později pak tuto tvář použili v nové sérii, která též přímo nesouvisela s Barbie: Heart Family, kde byla bezejmenou mámou. Tato série se vyráběla asi 5 let, takže tuto panenku můžeme najít v několika variantách. Když byla koncem osmdesátých let i tato linie zrušena, pokusil se Mattel využít tvář pro sestřenici Barbie - Jazzie. Ani tato linie se však nevyráběla dlouho, tvář Kelley zmizela z oběhu a od té doby ji Mattel zatím znovu nepoužil.

Tyto informace jsem si dohledala, když se Kelley objevila v Aukru za docela směšný peníz. Podle mého mínění tedy docela vzácná panenka a tak jsem o ni trošku zabojovala a měla štěstí. Podle obrázků a dalších informací na netu jsem ji určila právě jako maminku z Heart Family, bohužel se mi nepodařilo dohledat právě tuto konkrétní panenku a tak přesný rok výroby mi zatím zůstává utajen. Pokud mi s tím někdo pomůže, budu jen ráda.

Na svůj věk (téměř 30 let) je panenka ve velmi dobrém stavu, jen vlásky jsem jí musela rozčesat. Šatičky by měla mít nejspíš růžové, alespoň všechny maminy, které jsem našla je měly hodně podobné.





1 komentář:

  1. Jitunko, srdečne gratulujem k takej raritke. Podľa mojich zistení by mohlo ísť o maminku z The Heart Family New Arrival Set. Skús pozrieť sem https://www.flickr.com/photos/ecubyan/3857812569, fotka by sa ti mala dať poprípade zväčšiť, čo som našla, tak jedine táto má dve biele bodky v očkách ako tá tvoja :-) Skús pozrieť, či sedí počet mihalníc a podobne :-)

    OdpovědětVymazat