úterý 8. prosince 2015

Styling Pup AA - 2003


Identifikace Ruth nebyla zrovna jednoduchá. Mezi našimi sběrateli jsem ji nikde nenašla a ani na různých amatérských databázích panenek podle typu tváře. Teprve, když jsem se pokoušela mezi všemi těmi GG nalézt tu, které patří obleček, tak na mě někde vykoukla i její AA verze - alespoň tak ji na netu označují. Zkusila jsem si to pak zadat do vyhledávače a ejhle, panenka se objevila v celé své kráse a já zjistila, že obleček nepatří žádné z GG, ale právě této čokoládové krásce s tváří Asha.

Světelné podmínky pro focení nejsou nic moc. Stále fotím doma na knihovničce, kam dopadá nejvíce světla z oken. Aby byla trošku změna, tak jsem alespoň použila nějaké vánoční dekorace...





2 komentáře:

  1. Jéj, Jitunko, tá je nádherná, priznám sa, že AA verziu som doteraz ani nepoznala :-) Super, že sa Ti ju podarilo identifikovať :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tinka77 Ta je naozaj nádherná

    OdpovědětVymazat