pátek 22. dubna 2016

Bubble Cut 1961


Tuto panenku jste možná na MMB také zaregistrovali. Není tak úplně v pořádku, chybí jí špička nosu. Dlouhou dobu jsem jí odolávala. Přece si nekoupím takový rozbitý šmejd! Jenže jak jsem na ni pořád narážela, najednou jsem si uvědomila, že podobnou panenku v perfektním stavu si já nikdy nebudu moci dovolit. A nakonec taková drobnůstka jako nosík se dá opominout. Ještě chvíli jsem zvažovala všecka pro a proti, nakonec se rozhodla a panenka skončila u mě.

Na fotkách ta vada vypadala děsivě, ale naživo se mi to nezdá tak strašné. Při zběžném pohledu je to téměř nepatrné a panenka vypadá spíš jako by měla pršák. Laik si toho snad ani nevšimne. A já mám ve sbírce jednu z nejstarších panenek Barbie vůbec.

Na sobě má zřejmě původní obleček, podle obrázků na netu je už dost vybledlý. To až tak nevadí, horší je to, že už je také vytahaný a přes prsa moc dobře nesedí. Neustále to spravuju, aby jí prsa nekoukaly ven.





9 komentářů:

  1. Jitko, já ji také okukovala a nakonec nekoupila. Tak je moc dobře, že našla nový domov u tebe. Také bych si podobnou panenku ráda přidala do sbírky. Tak třeba příště. Ta tvoje se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jsem ráda, že jsem ji koupila, ve skutečnosti vypadá líp než na inzertních fotkách.

      Vymazat
  2. Jitko je to poklad já jí někde viděl.Chtěla by opatrně dokreslit.Lze to nasliněnou progresou.Jinak ten nosík jsem u jedné panenky taky řešil.Dá se to opatrně rozhladit a srovnat špičkou nahřátého nože nad plamenem.Nemusí to být do ruda chichi jen aby to fungovalo.No a do oblečku můžeš všít gumičku.Dobře si koupila gratuluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se v renovaci moc nevyznám, takže díky za rady.

      Vymazat
  3. tinka77 je prekrásna a určite má cenu aj takto ohraná. Neviem ja by som asi neriešila nič. Nechala by som to ako hraciu patinu. Ale trebárs dobrý odborník by to trošku spravil....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Určitě má cenu. A jak píšu: takhle starou si v bezvadném stavu nebudu moci dovolit - tam se ceny pohybují řádově v několika stech až tisících euro.

      Vymazat
  4. Je to krásna bábika, tiež som ju okukovala, nosík-nenosík. Je to raritka a takto staré bábiky sa veru pohybujú v úplne iných sumách :-( a tiež tam nikto nevie zaručiť bezchybný stav, bol to iný materiál a ten žiaľ tých necelých 60 rokov nevydrží :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, je to raritka a ten nosík nakonec nevypadá tak zle.

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat