úterý 5. července 2016

Fashionistas Rainbow 2013

Kamarádka rozprodávala "sbírku" své dcerky a tak mě oslovila, jestli bych neměla o něco zájem. Vybrala jsem si 4 kloubové panenky, aniž bych tušila, kam je zařadit. Teprve doma jsem zjistila, že tři z nich jsou Fashionistas Rainbow, a tak vám je prozatím představuji hromadně. Na představení jednotlivých panenek dojde někdy později.

Nejprve obrázek kompletní série stažený z netu:

A teď moje cácorky:




Víceméně čirou náhodou se mi sešly dvě různé tvářičky Summer, brunetka je z roku 2003 a blondýnka z roku 2011. Na fotografii si je tedy můžete porovnat:





2 komentáře:

  1. tinka77 Tak z tejto série mám len Ryana a veľmi som chcela Raquelle , ale potom z toho zišlo. Mám rada tváričku summer, ale väčšmi sa mi páči na ryšavkách.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem k super nákupu :-) Z tejto série som mala blond Kena kedysi :-) Ružovú Barbie a tvoju Teresku ešte občas aj stretnem v obchodoch :-)

    OdpovědětVymazat