úterý 16. srpna 2016

Made To Move 2015 - Neko


Jako mnoho jiných sběratelů, ani já jsem neodolala novým megakloubovým panenkám. Skončily u mě hned dvě a dnes vám představím první z nich - Asiatku Neko. Má tvářičku Kayla, která vlastně vůbec není asijská. Asijský vzhled jí dává teprve malba, kdy oči jsou jakoby protažené. I když Kayly mám už dvě, toto je moje první s tímto typem malby.

Její tělíčko mě doslova uchvátilo. I když některé klouby nejsou příliš estetické. Panenka je však díky nim velmi pohyblivá a dokáže udělat nejrůznější gymnastické figury. Už se těším, až s ní nafotím nějakou jógu nebo jiné cvičení. Samozřejmě jsem také vyzkoušela, zda i moje panenka dokáže stát sama. Chvíli to trvalo, než jsem vyvážila těžiště, ale skutečně panenka dokáže stát sama a to i na ne úplně rovném povrchu.










2 komentáře:

  1. ja mám túto japonečku vo verzii iba pohyblivé ruky. A mám ju veľmi rada. Tiež by som chcela jednu MTM, ale tú opálenú blondínku. Ale neviem či u nás bude. Príliš vysokú cenu by som si za ňu tiež nemohla dovoliť dať.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem Jitunka, neviem prečo, ale mne sa vždy táto bábika páči iba na fotkách. V obchode sa mi vždy dáko "nezdá", ale telíčko je úžasné a chcela by som, aby u mňa nejaká kočka s týmto telíčkom skončila, ale podobne ako Tinka to vidím na opálenú Kaylu.
    PS: Tinka, už sú tie opálené Kayle aj na Slovensku.

    OdpovědětVymazat