úterý 2. května 2017

Rock'N Royals Zia 2015


Dnes by tu měla být jiná panenka, ale k té bych chtěla pozadí, které ještě nerozkvetlo, tak jsem výjimečně pořadí přehodila.

Další z panenek, které jsem ve slevě nedokázala odolat. Pravda tvářička Raquelle 2010 je sice poměrně častá, ale modré vlasy má poprvé. Těmi mě okouzlila a vlastně i tím, že díky nim vypadá úplně jinak než ostatní Raquelle. I když za normální cenu bych ji asi nekoupila, sleva na 180,- Kč mi poněkud vzala klid. Dva dny jsem se na ni chodila do e-shopu dívat až jsem nakonec klikla na osudné tlačítko a panenka se pomalu vydala na cestu ke mě. Tentokrát jsem ji v krabici jen vyblejskla a hned se nedočkavě dobývala dovnitř. U ostatních sběratelů jsem ji zatím neviděla a ani na internetu se to zrovna nehemží jejími reál fotkami. Takže jistě chápete, že jsem byla hodně zvědavá, jak ve skutečnosti vypadá.

 
Vlasy má opět slepené do "helmy", ale už vím, že po umytí jsou krásné, takže umývám. Překvapily mě bílé pramínky, které jsem na žádné fotce zatím neviděla.








Má tělíčko z roku 2014 vzdáleně podobné MM tělíčkům. Ale když porovnáme panenky svlečené, jsou tam viditelné rozdíly. Ale stejně jako MM je má velmi malou pohyblivost, klouby veškeré žádné. Nohy dokáže rozkročit jen mírně - na jedné z fotek je rozkročená na maximum.

2 komentáře:

  1. Nevedela som , že táto rockerka má tvár Raquelle. Urobila si jej pekné fotky - veľmi rada som si ich pozrela

    OdpovědětVymazat
  2. Túto Raquelle poznám veľmi dobre, často som ju stretávala v hračkárstvach, keď vyšla. Musím ťa sklamať, ale tvár Raquelle vôbec nie je až taká bežná, keďže toto je jedna z posledných Raquelle, ak nie úplne posledná, už dva roky s touto tvárou bábika nebola. Telíčko predpokladám, že má playline model muse 2013

    OdpovědětVymazat