úterý 26. listopadu 2019

DOTW - Ghanian 1996


Abena je podle kroje Ašantská dívka. Ašantové jsou nejpočetnějším kmenem žijícím na území Ghany. Hovoří jazykem Twi. Zajímavostí je, že děti Ašantů dostávají první jméno podle dne, kdy se narodily. Nepamatuji se, který den jsem panenku koupila ani kdy mi dorazila, tak jsem jí dala jméno "Úterý" podle dne, kdy tradičně panenky představuji - v jazyce Twi je to Abena.

Je to další panenka s tváří Shani 1990, ale tato má krátké kudrnaté vlasy. Má i původní obleček a šperky, chybí jí jen turban. Pokud natrefím na podobně barevnou stužku, tak jí ho dodělám. Ale až tak mi to nevadí.





2 komentáře:

  1. Zajímavý článek. Abena se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za nové informácie :-) Veľmi sa mi to páčilo :-) Abena je nádherná :-)

    OdpovědětVymazat