úterý 10. listopadu 2020

Fashionistas 87 - Rockstar Glam (2018)

Daya patří k těm panenkám, do kterých jsem se zamilovala na první pohled. Ale dlouho jsem si myslela, že se mi ji získat nepodaří. Pravda, byla už párkrát k mání, ale ta přemrštěná cena! Za tu bych mohla mít dvě fashionistas a možná by mi ještě i něco zbylo. Prostě i když jsem po ní hodně toužila, neměla jsem v úmyslu podporovat takovou zlodějinu. Dobře jsem udělala, protože nakonec se potvrdilo to, co říkám pořád: "Sny se plní!" Konečně ji někdo nabídl za rozumnou cenu a já byla první, kdo o ni projevil zájem a tak byla brzy doma.

Má nádhernou tvářičku s milým výrazem. Zástupkyně této tváře mi dosud chyběla, jsem ráda, že mám zrovna tuto. I když se mi líbí i další představitelky. Trošku jsem překvapená, jak moc má ve vlasech ten žlutý melír. Na fotkách to vypadá jako pár pramínků, ale ve skutečnosti je jich mnohem více.






3 komentáře:

  1. Tahle je opravdu krásná a hlavně má neobvyklé vlasy. Pěkný přírůstek.

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy se vyplatí počkat. Gratuluji k půvabné panence.

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásna, som rada, že ju mám tiež. Áno, je to dosť prekvapivé, koľko má žltých vlasov, v krabičke to nie je tak vidieť. Ja mám tvár Daya strašne rada :-)

    OdpovědětVymazat