úterý 4. března 2014

Fashion Photo Barbie 2001



Také tuto panenku jsem koupila přes aukro, v sadě spolu s (Felixem) a dalšími panenkami. A rozhodla jsem si ji (alespoň zatím) ponechat i přes značné opotřebení. Je to totiž moje první celokloubová panenka. Bohužel, jak píšu, je hraná a kyčelní klouby už jsou značně volné.
Má dlouhé, dosud poměrně jemné vlásky, blond s tmavšími pramínky. Na tváři generation girl má poměrně výrazné fialové líčení, což mě inspirovalo k pojmenování Violet. Hlavička je z roku 1998. Tělíčko typu jointed elbows je z roku 1991.

Jako většina panenek z druhé ruky se i Violet ke mě dostala nahá. Na focení jsem jí půjčila šatičky, které byli přiložené k některé jiné panence z druhé ruky. Původní majitelkou byla panenka s názvem Easy Living Mode z roku 1993.

Časem se mi podařilo získat i většinu jejího původního oblečení, takže se můžete těšit na další sérii fotografií.




1 komentář:

  1. Krasavica, klbove rucicky su fajn, ja babiku s takymto telom ani nemam :-(

    OdpovědětVymazat