úterý 9. září 2014

Barbie a 12 tančících princezen - Courtney - 2006


Panenky většinou sháním na Aukru. Ale čas od času (když dlouho na Aukru není nic zajímavého) nakouknu i na Mimibazar. Tam bývají panenky trošku dražší, ale také je podstatně větší výběr. Já tam ale hledám nerada, protože tamní filtry neumějí vyfiltrovat jen panenky a nabízí se mi i spousta dalších věcí o které nestojím. Ale tentokrát jsem udělala vyjímku a opět na Mimibazar zabrousila. Byla tam spousta krásných panenek a já nevěděla, kterou si vybrat. Nakonec jsem se rozhodla pro Courtney, protože mám dojem, že tvář Carnevale zas tak často k mání nebývá a já se momentálně snažím sesbírat co nejvíce různých tváří. Cena byla celkem přijatelná a panenka v perfektním stavu a se všemi doplňky. Krom toho se mi tato série moc líbí a vůbec by mi nevadilo ji jednou sesbírat celou.










1 komentář:

  1. Jémine! Tá je nádherná :-) Ja sa tiež teraz snažím vyzbierať 12 tancujúcich princezien a Courtney je rozhodne už raritkou. Ja som na dovolenke dostala Blair, v super stave, vrelo odporúčam. Pravda, tvár Carnaval je podobne ako tvár Tango pomerne ojedinelá. Srdečne gratulujem a trošku závidím :-D (ale v dobrom :-))

    OdpovědětVymazat