úterý 30. září 2014

Basic 001 model 04 - 2010


Už téměř tři roky sbírám panenky a tak mě docela mrzelo, že jsem zatím neměla žádnou opravdickou černošku. Pravda, jednu snědší panenku jsem koupila poměrně nedávno, ale pořád to není skutečná černoška. Nějaký čas jsem si myslela na Look Red Carpet Gooddess, ale bohužel nikde není skladem. Když se tedy na Aukru objevila tahle kráska z první řady Basic... No po pravdě jsem chvíli odolávala, ale s každou další aukcí šla majitelka s cenou níž a níž, až jsem při 400,- Kč neodolala a koupila ji.

Jako většina panenek z druhé ruky, i Abigail přišla nahá. Kvůli zalomeným rukám to na háčkovanou  repliku nevypadá, ale možná zkusím plést... Prozatím jsem ji navlékla do šatiček od fashionistas. Prodávaly se samostatně, nebo byly akčně přibalené k panenkám - tak jsem je získala já. Myslím, že světlé barvy jí stejně sluší lépe než černá.






Souhrnné informace
Název: Barbie Basic 001 model 4
Rok: 2010
Návrhář: Bill Greening
Tvář: Gooddess
Pleť: Dark Black
Tělo: Muse
Edice: Black Label 

3 komentáře:

  1. Srdečne gratulujem, Jitka! Máš černošku ako sa patrí a hneď v najtmavšom možnom odtieni pleti :-) Ja by som ju do čiernej vôbec neobliekala, nevynikne tak. Najlepšie sú pre ňu svetlé farby, až neónové. Super je v bielej, ružovej,tyrkysovej, svetlo zelenej, žltej, oranžovej. Ona zvládne bez problému výrazné farby. Už by to len chcelo nejakú typicky černošskú tvár, odporúčam Mbili. Tú ja milujem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Na nějakou Mbili určitě časem taky dojde, doufám. Brzy se tu objeví Adria/Desire. A teď mám vyhlídnutou ještě jednu černošku... Tak uvidím, jestli mi bude štěstěna přát.

      S tou černou máš pravdu. Ani mě se tmavé panenky v černých šatech moc nelíbí a raději je vidím v něčem světlejším i barevnějším. V bílé jsem ji viděla u tebe a byla úplně super. Já mám několikery bílé šatičky a samozřejmě jsem jí je vyzkoušela. Ale ve všech vypadala, jako otrokyně z bavlníkové plantáže.

      Vymazat
  2. tohle jí sluší :-) má hezká malbu očí

    OdpovědětVymazat