úterý 6. září 2016

Made to Move 2015 - Christie


Když přišly do našich obchodů megapohyblivé panenky (made to move), nemohla jsem se rozhodnout, kterou z nich. Nakonec jsem si koupila dvě. Neko jsem vám představila nedávno, takže dnes je na řadě Vanda (černoška s tváří Asha 1990) a její pohybové kreace...









Minule jsem zapomněla Neko svléknout, aby bylo vidět celé tělíčko. Dnes to tedy napravím a ukážu vám Vandu (i když mnozí máte některou z MTM doma).


PS: Můj devítiletý syn se také zajímá o panenky, jenže má strach, aby se mu kamarádi nesmáli. Zkusila jsem ho tedy přivést k modelařině, což je klučičí zábava a k panenkám nemusí mít daleko. První pokus vyrobit něco z věcí, které máme běžně doma si zveřejnil na svém blogu. Budu ráda, když nakouknete, případně ho v jeho činnosti podpoříte komentářem: Malé hodiny.
Děkuji 

2 komentáře:

  1. Aj ja mám jednu doma, ale jej pohyblivosť som neskúšala. Viacej ma baví jej tvár- opálená kayla/lea

    OdpovědětVymazat
  2. Po tejto nádhernej Ashy som túžila, ale nakoniec asi počkám už na opálenú Kaylu. Úžasnú pohyblivosť tohto telíčka som si mohla vyskúšať už 2x, raz zrovna presne na tejto bábike :-)
    Synček je veľmi šikovný :-)

    OdpovědětVymazat