úterý 13. září 2016

Fashionistas Rainbow 2013 - Summer



Naskytla se mi celkem výhodná koupě starších panenek. I když jsem po žádné z nich nijak moc netoužila,  kloubovým tělíčkům jsem nedokázala odolat. Tak se stalo, že některé z nich u mě skončily.

Stela mě zaujala svým červeným melírkem ve vlasech. Podle fotky jsem tvářičku odhadla na Summer a vpodstatě se strefila - je to nová Summer 2011. Panenka přišla nahá, ale mám tu z nějakého setíku náhradní šatičky přímo pro fashionistas, takže jsem jí je věnovala.




2 komentáře:

  1. sumerky sú veľmi vďačné - fotogenické bábiky a ešte na pohyblivom telíčku - bude sa dobre fotiť

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem, pamätám si, že keď ju predstavovala Hanneton, tak mi prišla mierne zákerná, u teba mi zase príde nádherná. U nás ju ešte majú v Dráčiku, ale Summer 2011 mi asi bude stačiť aj jedna či dve, ktoré mám, ani neviem :-D

    OdpovědětVymazat