úterý 18. října 2016

Fashionistas 2016 - Chambrain Chic (22) - curvy


Z nové série Fashionistas mám hned 4 panenky. Ale zatím společné fotky neplánuju, nevím totiž, jestli to číslo je konečné. Líbí se mi i další panenky. A jak vím, nejsem jediná, komu se tato série líbí.

Hodně jsem toužila po některé baculce. No, po pravdě se mi líbí všechny baculky. Zatím jsem koupila jen blondýnku, u níž se spojují hned dvě novinky: plnoštíhlé tělíčko a nová, zatím blíže nepojmenovaná, tvář se zavřenými ústy, což je poměrně nezvyklé v dnešní záplavě rozřehtaných blondýnek. Vlásky má jemné, opravdu hodně jemné. Líbí se mi i její outfit. Když to tady tak píšu, uvědomuju si, že jsem se do ní nejspíš zbláznila na první pohled.






Nedalo mi to, abych si ji neprohlédla i bez šatů. Je opravdu o dost "oplácanější" než jiné panenky. Ale celkově na mě nový vzhled působí příjemně. Myslím, že Mattel dobře odhadl proporce a jejich poměr, takže i když je to něco zcela jiného než klasická Barbie, vypadá dobře. Jen je škoda, že nemá ohebná kolínka. Také chodidla má plochá, takže se na ni budou špatně shánět náhradní botičky.



PS: Adámek opět vyráběl něco pro panenky, tentokrát k Halloweenu.

3 komentáře:

  1. Gratuluji k baculce, je kouzelná. Také jsem si jednu pořídila a její tělíčko se mi líbí. Viděla jsem fotky kloubové baculky, moc mě nenadchla.

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobre že si získala bábiku, ktorá sa ti tak páči. Ja som konzervatívna u mňa buchtičky nebudú...

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečne gratulujem k tejto úžasnej bábike. Mám ju hrozne rada a aj plnoštíhle telíčko som si rýchlo obľúbila :-)

    OdpovědětVymazat