úterý 4. října 2016

Moje první výstavka panenek

Dnes tu měl být další příspěvek k projektu "Barvy". Ale musel ustoupit. O víkendu jsem totiž byla na setkání členek Ženského klubu. Jako obvykle byl sraz spojený i s malou výstavkou našich prací. Letošní rok jsem toho moc neudělala, zaměřila jsem se spíše na tvorbu pro panenky. Ale na setkání jsem nechtěla přijet s prázdnou. Tak mě napadlo, vzít s sebou svoje cácorky.

Nikdy by mě nenapadlo, že připravit pár panenek na výstavku dá tolik práce. Původně jsem si myslela, že je jen obléknu a naskládám do krabice. Stojánky jsem jim vyrobila už před cca dvěma týdny. Jsou vyrobené z obyčejného plotového drátu, kterého jsme měli doma nějaký zbytek. Oproti jiným drátům má tu výhodu, že je potažený plastem, takže nerezne a nebude panenky špinit. Jenže já nejsem moc dobrá na podobné práce, navíc ten drát byl dost silný a špatně se ohýbal... Prostě každý ten stojánek je originál a při použití se musí ještě mírně doohýbat.

Stojánky byly nachystané. I některé panenky byly oblečené (obvykle do replik svých oblečků),  takže mohly bez problémů vyrazit do světa. Jenže zbývalo ještě spousta dalších oblečků. Chtěla jsem zároveň ukázat i různorodost panenek a snažila se tedy vybrat typově různé panenky. Víceméně se mi dařilo, ale bylo to náročné zkombinovat tváře, vlasy a správné tělíčko, kterému sednou šatičky.

Připraveny na cestu:


Pokud jsem dobře počítala, jelo se mnou celkem 36 panenek.
Obrázky z výstavy - ne všechny jsou moje, posbírala jsem je i od ostatních děvčat. Snad se nebudou zlobit, ale chtěla jsem vám tu ukázat panenky z různých pohledů a třebas i detaily, které někoho zaujaly.
















Moje fotografie jsou opatřeny logem blogu. Autory ostatních jsou Jitka, Janka, Van Vendy, Chudobka

Většinu oblečků jste mohli už vidět detailněji i na tomto blobu, i když některé si oblékly jiné panenky. Pár jich však ještě na svůj článek čeká...

6 komentářů:

  1. Nádhera :-) Muselo to byť super, môcť ukázať svoje práce a zároveň časť svojej zbierky :-) Krásne slečny si vybrala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi sa mi páči Ryan ako kominár. Je to veľká práca výstava bábik, ale podľa záujmu si videla, že oslovila. Ja som robila už tiež 2 výstavy bábik,/ okrem iných výstav/ ale maximálne tak 16-20 kusov. 36 tak to je naozaj dosť roboty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Viděla jsem fotky z tvých výstav panenek. Někdy mi bývá líto, že ty krásné panenky nevidí i ostatní. Uvažuju, že bych příští rok udělala malou výstavku i tady u nás.

      Vymazat
  3. Jitko, výstava se ti moc povedla, už jsem viděla pár fotek na jiných blozích. Nejvíc se mi líbí maličké panenky, jsou mé oblíbené.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...