úterý 20. prosince 2016

INSPIRACE HUDBOU - projekt na rok 2017

Loňský projekt se celkem vydařil, a tak jsem si vymyslela na letošek další. Tentokrát bude tématem hudba, a to v jakékoliv podobě. Já sama se opět pokusím zaměřit na tvorbu oblečení. Ale je dost pravděpodobné, že 12 modelů za rok nestihnu, takže určitě sáhnu i po něčem buď ze starší tvorby, nebo i z kupovaných oblečků ať už originál, nebo neznačkových.

Stejně jako loni by mělo vzniknout 12 článků (každý měsíc jeden) v němž bude nějakým způsobem téma zpracováno. Kdo chce, může se přidat, třebas i jen párkrát. Tentokrát nebude žádný seznam, takže výběr motivu je čistě na každého fantazii. Můžete ztvárnit obsah písničky, zpěváky, hudební styl, typický taneční kostým, hudební dílo, osobnosti z oblasti hudební tvorby.... Prostě cokoliv, kde najdete jakoukoliv souvislost s hudbou. Opět platí pravidlo, že obrázky se nesmí v rámci projektu opakovat (pro každý měsíc musí být nafocené jiné), ale na druhou stranu využití starších fotografií (např. z jiných projektů) zakázáno není.

Doufám, že se ke mě přidáte a projekt si užijete. V tom případě mi odkazy na své články posílejte na e-mail: jitka.stepankova(zavináč)seznam.cz

Pro zájemce je k dispozici ikonka projektu. Uvítám, pokud budete na svých stránkách projekt propagovat. Velikost si můžete upravit dle svých potřeb.


Mé příspěvky k projektu:

Kdo další se do projektu zapojil:

    3 komentáře:

    1. Jitka určite sa tiež pridám aj keď možno nie už každý mesiac, ale témy tak ako si ich popísala si mohla dať - keď aj nie 12, lepšie by sa pridávalo ku konkrétnym témam.

      OdpovědětVymazat
    2. Super projekt :-) na jednej strane súhlasím, že lepšie by boli konkrétne témy, na druhej by to bolo možno zaväzujúce. Takto má človek voľnú ruku. Hudbu milujem a určite sa budem chcieť zapojiť.

      OdpovědětVymazat
    3. Jsem ráda, že se vám projekt líbí a že se pokusíte zapojit. Zvažovala jsem možnost vyhlášení konkrétních témat, ale jak píše Niky, obávala jsem se, že by to bylo příliš svazující.

      Tinko, jsem přesvědčená, že cokoliv jsi kdy ušila a ještě ušiješ se dá nějakým způsobem spojit s hudbou.

      OdpovědětVymazat