úterý 31. ledna 2017

Lady Diana, princezna z Walesu (OOAK)


Když jsem na aukru zahlédla tuto panenku s tváří GG, nemohla jsem uvěřit svým očím - vždyť je to princezna Diana! Tedy ne úplně, ale na fotce jí byla hodně podobná. Sice jsem s její koupí dlouho váhala, další blonďatou modrookou GG fakt nepotřebuju. Jenže při každé další návštěvě mě lákala čím dál víc. Nakonec jsem zkusila nabídnout vyvolávací cenu. Docela mě překvapilo, že jsem ji získala. Copak nikdo další tu podobu neviděl? No, tváří v tvář jsem si podobností s princeznou Dianou už tak jistá nebyla. Ale přecejen jsem se odhodlala ji ostříhat. Pořád se mi to nezdálo ono, a tak jsem jí ještě trošku zvýraznila rty. Uháčkovala jsem jí šaty podle fotek princezny Diany a teď je tedy na vás, abyste posoudili, jak daleko se na sebe podobají.

Foto z aukra
Vlásky jsem jí stáhla do culíku
Co myslíte, je tam podoba?

Přesto mi to nedalo, abych si nezjistila, co vlastně je to za panenku. Nebylo to těžké, díky páčce na zádech byla identifikace poměrně rychlá. Je to panenka Barbie Kitty Fun z roku 2001 - má ji ve své sbírce např. Ziza. Na památku jsem si ji vyfotila i s původními vlásky:




Ta páčka na zádech mi vadí. Hledala jsem mezi svými panenkami, kterou bych obětovala abych měla tělíčko na vyměnění, ale žádná z nich barevně nesedí. Budu muset počkat, až jestli mi náhoda nějakou přihraje. Shánět ji nebudu, protože odhad na barevné odstíny mám mizerný.

Ale teď už ostříhaná a oblečená... Jak se vám líbí? Teprve z fotek jsem zjistila, jak moc se mi třásla ruka při malování rtů. Ale jak říkám, je to můj první pokus... Snad tedy budete schovívaví.





Šaty jsem vybírala i pro potřebu projektu 2016 - Barvy, chyběla mi zelená a čas se neúprosně krátil. Nakonec jsem si jako předlohu vybrala tyto. V háčkované podobě jsou hodně zjednodušené, ale to je snad pochopitelné.

4 komentáře:

  1. Ale ano. Podobá sa na lady Di. A krásne zelené šaty jej dodávajú královskú noblesu.

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásna a lady Di pripomína :-) ja by som sa bála strihať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já se taky bála. Buď ráda, že nevidíš, jak vypadá zezadu. Ale zas na obyčejné a navíc tak levné GG jsem to riskla. Kdyby to dopadlo nějak hodně blbě, tak bych si ještě mohla zkusit kompletní přemalbu a převlasení. No a pak teprv by eventuálně letěla do koše.

      Vymazat