úterý 14. února 2017

American Idol 2005 - Tira

 

Tira ke mě přišla tak nějak mimo plány. Dlouho jsem odolávala a přesvědčovala sama sebe, že další Summer nepotřebuju. Jenže se mi moc líbila až jsem jednou neodolala a klikla na to zákeřné tlačítko "objednat". Sběratelé to jistě znají z vlastních zkušeností. 

Popravdě mám z její koupě stále výčitky, že jsem mohla peníze utratit za něco mnohem více atraktivnějšího. Ale na druhou stranu jsem ráda, že ji mám. Vůbec mi nevadí, že je přetělená - to jsem zjistila až když jsem ji držela v ruce a snažila se ji identifikovat. Její původní tělíčko je totiž jakýsi pokroucený hnus. Ostatně můžete posoudit sami.


Kromě panenky samotné se mi velmi líbí její svatební negližé. Ostatně spodního prádla pro panenky zatím moc nemám. Tuším, že krom tohoto bílého, mám ještě jednu fialovou soupravičku a to je vše. Tahle bílá je však luxusní, vč. punčocháčků a podvazku.







2 komentáře:

  1. Nelutuj. Panenka je nádherná páčia sa mi najmä jej vlasy. Doplnky svadobné sa zídu tiež - šaty dorobíš. Takže skvelý kauf

    OdpovědětVymazat
  2. Určite neľutuj Jitka. Je to nádherná a nezvyčajná Summer. Myslím, že červenovlasých je minimum, ja mám okrem Delie samé zelenooké hnedovlasé, čo je pre mňa taká typická Summer. Myslím, že pretelenie jej veľmi pomoholo, keďže spevácka póza je pre mňa strašná a spodné prádielko mi príde na Barbie extrémne vzácne, takže perfektný kauf.

    OdpovědětVymazat