úterý 28. února 2017

Winter Fun Tommy - 1999


Malého chlapečka jsem dostala jako dárek k nějaké objednávce více panenek. A musím říct, že mi udělal opravdu radost. Mám tyhle dětičky ráda a holčičky jsou zatím v početní převaze. Miky je teprve druhým klukem. Celkem snadno se mi jej podařilo určit a zjistit tak, že by správně měl nít oblečenou červenou pletenou soupravičku. Ale tento obleček mu také sluší. Trošku mě překvapily jeho vlásky, které jsou našité jen na vrcholku hlavy a pod nimi je pleška. Ale zřejmě to lépe udělat nešlo.

Začala jsem fotit doma, ale po prvním obrázku mi před okny zastavil kamion (asi povinná pauza) a v té tmě se to fakt už vůbec nedalo. Naštěstí odpolední počasí překvapilo a tak jsem raději vyběhla ven a pořídila pár fotek tam. Přecejen jsou venku lepší světelné podmínky.






4 komentáře:

  1. veľmi pekný chlapček a ten účes podľa ,,hrnca" mu veľmi pristane

    OdpovědětVymazat
  2. Srdečne gratulujem :-) Je roztomilý ako všetky tieto detičky :-) Chlapca ešte v zbierke ani nemám :-(

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...