úterý 28. února 2017

Sailor Tommy 1998


Malého chlapečka jsem dostala jako dárek k nějaké objednávce více panenek. A musím říct, že mi udělal opravdu radost. Mám tyhle dětičky ráda a holčičky jsou zatím v početní převaze. Miky je teprve druhým klukem. Celkem snadno se mi jej podařilo určit. Hodně tomu napomohl námořnický obleček. Trošku mě překvapily jeho vlásky, které jsou našité jen na vrcholku hlavy a pod nimi je pleška. Ale zřejmě to lépe udělat nešlo.

Začala jsem fotit doma, ale po prvním obrázku mi před okny zastavil kamion (asi povinná pauza) a v té tmě se to fakt už vůbec nedalo. Naštěstí odpolední počasí překvapilo a tak jsem raději vyběhla ven a pořídila pár fotek tam. Přecejen jsou venku lepší světelné podmínky.






4 komentáře:

  1. veľmi pekný chlapček a ten účes podľa ,,hrnca" mu veľmi pristane

    OdpovědětVymazat
  2. Srdečne gratulujem :-) Je roztomilý ako všetky tieto detičky :-) Chlapca ešte v zbierke ani nemám :-(

    OdpovědětVymazat