úterý 26. února 2019

Barbie a Kouzelný módní salon 2010 - Marie-Alecia


Marie-Alecia je u mě spíš omylem. Byla v tom velkém balíku a já se stále nemůžu rozhodnout, zda si ji nechám natrvalo, nebo poputuje dál. Zatím tedy zůstává a do budoucna se uvidí. Nejraději bych jí zkusila trošku předělat na nějakou známou osobnost, ale zatím mě nenapadá, komu by mohla být podobná. Její dlouhé jméno jsem si dovolila zkrátit, příliš dlouhá jména nemám v oblibě.


A jak se stále nemůžu rozhodnout, co s ní, tak ani šatičky zatím nemám v úmyslu tvořit. V poličce mi stojí ve slušivých černých šatech ze zásob. Na focení jsem jí však půjčila šaty od Courtney z Tančících princezen, které jsou těm jejím v mnohém podobné.






4 komentáře:

  1. Půvabná panenka, moc se mi líbí v modrých šatech. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je zaujímavá :-) Inak tie modré šaty od Courtney, Blair má tmavoružové

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík za upozornění. Já si to občas popletu, protože Blair mi původně v těchto šatech přišla a teprve později jsem získala i další panenky (některé i 2x) a tak jsem si mohla šatičky povyměňovat.

      Vymazat
    2. V pohode, len ja milujem modrú a toto bola moja druhá z 12 princezien, tak si to pamätám, ale ja im napríklad strašne často pletiem mená :-( resp. na Laru/Fallon si veľmi často vôbec neviem spomenúť.

      Vymazat