úterý 14. července 2020

Stardoll 2012 - Pretty in Love


Panenky z kolekce Stardoll se řadí mezi sběratelské. Je jich celkem osm a dělí se o čtyři vlastní tváře, které nebyly použity u žádných dalších panenek. Od klasických Barbie se liší, mají jiný typ tělíčka, které má mnohem delší nohy. Na některých fotografiích to nemusí vypadat zrovna esteticky. Panenka, kterou jsem si pojmenovala Jasmína, je velmi krásná. A také unikátní - je to jediná panenka s touto tváří. Ale některé z těch ostatních se mi také líbí a pokud na ně natrefím, určitě je zkusím získat.

Jasmína ke mě také přišla nahá a já jí uháčkovala napodobeninu originálního oblečku. Bohužel nožky má nejen delší, ale také širší a žádné střevíčky jí nepadnou. Chudinka musí zůstat bosky.





5 komentářů:

  1. Krásná panenka. Napodobenina je zdařilá. Líbí se mi, že nepodobeniny děláš háčkované, vypadá to zase jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Však ty také děláš nádherné oblečky. Mě nic jiného nezbývá, šít neumím. A krom toho také chci, aby bylo poznat, že je to napodobenina.

      Vymazat
  2. Je krásna, akurát Stardoll sú originál od Mattel značené ako playline, hoci ja sama ju mám tiež medzi zberateľskými :-D Replika šiat je super ako u teba vždy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si dávám mezi sběratelké i některé starší nebo unikátní playline.

      Vymazat