pátek 29. listopadu 2013

Víla nevěsta z filmu Barbie a tajemství víl


K Vánocům (2011) jsem si koupila i jednu vílu. A protože obchody jsou tady na vesnici poněkud zruky a když je cesta do města, tak zas není čas ještě nakouknout do hračkářství, která jsou všechna mimo moje obvyklé trasy, kupovala jsem přes internet, kde se mi na obrázcích moc líbila. Ale když dorazila, byla jsem zklamaná. Vlasy mají poněkud jinačí odstín. Na fotkách se zdálo, že má zavřená ústa a že jsem jich prohlídla, abych se přesvědčila! Ale spletla jsem se. Dlouho jsem přemýšlela, co s ní. Mám si ji nakonec nechat, jako odstrašující případ, nebo ji vystavit na aukru?

Ale mému synovi se moc líbí. Už ji i pojmenoval - Iris, podle víly Iris z pohádky Tork, kterou vysílají na Jim-Jamu. Kvůli němu si ji chvíli nechám. Nějakou vílu jsem totiž chtěla, ale líbí se mi víc starší víly, které občas zahlédnu v aukru. Navíc se mi po čase začala také líbit.
Jedná se o Vílu - nevěstu z filmu Barbie a Tajemství víl. Hlavička je nasazená na belly button tělíčku. Dlouhou dobu jsem si myslela, že je to tvář Generation Girl, ale jak vidíte v komentáři, tak jsem se zmýlila. Jsou si hodně podobné a začátečník se snadno splete. Iris má tvář Summer z roku 2003, zatím jediná v mé sbírce. Velmi se mi líbí její líčení. Ta růžová barva vlasů už méně. Ale na druhou stranu jsou velmi jemné. Žádná z mých panenek nemá tak jemné vlasy. Křídla jsou oddělávací: V zádech má otvor ve tvaru křížku do nějž se zasune protikus na křídlech. Rovněž k jejím šatům mám ambivalentní vztah. Ten střih vypadá dobře zboku, ale zepředu nic-moc - možná je to jen tím, že panenka neumí dát nohy blíž k sobě. Ještě měla u sebe botičky, náhrdelník, čelenku se závojem a kytici růží.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/247-iris.html





3 komentáře:

  1. Toto nie je tvár GG, ale Summer 2003.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to díky, já se v tom moc neorientuju. To si ji teda nechám dýl, protože Summer žádnou nemám. Nemáš nějaký fígl, jak je od sebe rozeznat?

      Vymazat
  2. Dôležitý je rok na hlavičke a potom v danom roku ich už zvyčajne nie je veľa :-) Ale občas sa aj spletiem, tých zberateľských je pomerne dosť :-(

    OdpovědětVymazat