úterý 20. dubna 2021

Star Springfield High 1979


Od této panenky jsem koupila jen hlavičku. Jedná se o poměrně vzácnou panenku - má svou vlastní tvář, kterou nemá žádná jiná panenka. V roce 1979 Mattel vyrobil vedlejší sérii panenek Springfield Hight, která obsahovala tři děvčata a jednoho kluka. Kromě tváří, měly panenky také unikátní tělíčka - s ohebnými klouby v zápěstí. Sehnat stejné tělíčko by tedy bylo opravdu zázrak. Ale i na jiné stejného odstínu si musela chvíli počkat, já žádné ve svých zásobách neměla. Teprve na konci loňsékho roku se mi  mi podařilo získat tělíčko TNT 1968 odpovídající barvy. A jelikož to byla hlavička bez těla, tak samozřejmě byla také bez oblečení. To jsem jí opět uháčkovala. Tedy až na bundičku, s níž se mi nechtělo dělat. Všeobecně bundičky a kabátky dělávám nerada. Na zahrádce konečně taky něco rozkvetlo a tak ji můžete obdivovat v sousedství jarních květů...








1 komentář: