úterý 27. dubna 2021

Neznámá Lara ?

Tuto panenku jsem koupila v domnění, že je to Alice z Twirligh ságy. Ta jediná se mi z těch panenek totiž líbí. Hodně jsem ji zkoumala a porovnávala s fotografiemi na internetu a i když je jí hodně podobná, došla jsem k závěru, že to není ona. Mám totiž pocit, že původní majitel(ka) se pokoušela o drobné úpravy. Minimálně jí propíchla uši, ale zdá se mi, že i obočí má přemalované, možná i pusu... Vzhledem k technice přemalby se však domnívám, že oči zůstaly původní a ty fotkám skutečné Alice neodpovídají. Ale nejvíc mě přesvědčila barva tělíčka - Alice by měla být velmi bledá, až bílá. Tato panenka je sice také světlá, ale rozhodně má pěknou růžovou barvičku. Možná se původní majitelka pokoušela vytvořit napodobeninu? Nejsem si jistá, jestli nemá zkrácené vlásky. Ale spíš si myslím, že ne. Má je totiž našité jinak než bývá obvyklé u dlouhovlasých panenek a také trošku řídčeji, což umožňuje lépe tvarovat její krátký účes. Ale můžu se plést. Vlastně si ani nejsem moc jistá, jestli je to vůbec Lara. Nemáte někdo tip, co je zač?

Zatím jsem se nerozhodla, co s ní dál. Nechat si ji tak jak je? Zkusit sama nějak doupravit? Prodat ji? Líbí se mi její účes - mám ráda panenky s krátkými vlasy, jsou mezi tou záplavou dlouhovlásek příjemnou změnou.





4 komentáře:

  1. Tak so 100% istotou môžem povedať iba to, že to naozaj nie je Twillight Alice. Neodpovedá farba tela, ani farba vlasov.
    Myslím si, že je celá premaľovaná a podľa vlasov ju tipujem na Martina McBride Barbie.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta mě také napadla, ale ta by zase měla mít originál propíchnuté uši. Tato má dírky dodělávané.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, není to náhodou Barbie - zpěvačka Martina McBride? Zdá se jí podobná, leč tato přemalovaná. Provnejte tváře:

    https://www.celebritydollmuseum.com/3913/martina-mcbride/
    https://cz.pinterest.com/pin/679058450061935645/

    Ondřej

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, není to Barbie Halle Berry as CatWoman 2004? V krabičce má masku, tak fotky prodejců nejsou moc reprezentativní, ale našla jsem foto jedné použité na ebay:

    https://www.ebay.com/itm/275976776323?hash=item40417f6a83:g:HkQAAOSwTTlj8tf6&amdata=enc%3AAQAIAAAAwHRvsPc64N2vbHIis9rZdKjJtfcILjPszC56DP2%2FgkEQkCRUzZvif6k%2FV1ZgSkhm4pG%2BscHbXQ6mTnNKzbnc0TVY0FKCpfb7kRvBJcYh6qtzMoCyEWxSek%2FebfPKIp9Dv1pGJMu2xt9fYlzNXariVY2puYtRW2bmQ4LGlc0LhR%2BYnrjo5E3PbVmGruIOBW5e46staLaTUVcEc9YgLWh7LHISlA7XiJU3FXsJA7f343J25KE%2B69O6xiGojgHxKKXfKQ%3D%3D|tkp%3ABk9SR4zOlc2_Yg

    Hezký den,
    Laďka

    OdpovědětVymazat