úterý 29. dubna 2014

Fashion Fever Dress Up Dresser - 2005



Dlouho jsem si přála nějakou blondýnku s tváří Tereza. Ony jsou totiž poměrně vzácné. Nedávno jsem konečně na jednu natrefila v Aukru a dokonce byla v dobrém stavu. Docela mě překvapilo, že o ni nebyl vůbec zájem, ale možná za tím byly hlavně nepříliš kvalitní fotky.

Je moc hezká a jsem ráda, že se mi ji podařilo tak snadno a lacino získat. Díky Nikky, která se na Terezky zaměřuje (krom jiných) se mi ji podařilo poměrně brzy identifikovat jako Fashion Fever Dress Up Dresser z roku 2005. Přišla ke mě v těchto sportovních šatičkách, které byly prodávány jako náhradní oblečky k panenkám Fashion Fever 2006. Bohužel, její originál obleček je dost pestrý, tedy kalhoty, takže to na tvorbu repliky zatím moc nevypadá. I když...Třeba mě časem osvítí nějaký nápad, jak na to.

1 komentář:

  1. Sdrečne gratulujem...toto je nádherná bábika, no jej originál domáci odev je naozaj pestrý, ale aj vo vašich šatičkách vyzerá super...je krásne nežná...

    OdpovědětVymazat