úterý 1. dubna 2014

Sněhurka

Šarlota patří mezi první panenky, které jsem si koupila. Už na první pohled mi připomínala Sněhurku, kterou František Hrubín popisoval asi takto: "Bílá jako sníh, vlasy černé jako havraní křídla a rty rudé jako krev." A přesně tak vypadá Šarlota. Časem jsem si potvrdila, že má skutečně představovat Sněhurku, ale bohužel jediná fotografie, kterou jsem na netu našla ji neukazuje celou vč. šatů, které jí návrháři od Mattela dali. Podle vyfoceného živůtku by měly být světlunké modro-bílé. Ale když není celá fotka, tak jsem vyrobila alespoň ty známé žluto-modré.

Vytvořila jsem je už loni v létě. S focením jsem čekala na zimu. Chtěla jsem ji mít zvěčnělou na sněhu. Jenže jak si asi vzpomínáte, letos moc sněhu nebylo, u nás jen nepatrný poprašek. Na další zimu se mi už čekat nechce a tak jsem ji šla vyfotit teď.

 

3 komentáře: