úterý 7. října 2014

Basic 003 model 02 - 2012



Letošní rok je sběratelům příznivý, alespoň těm jako já, kteří neměli peníze na nákup panenek Basic v době, kdy se prodávaly normálně v obchodech. V té době já byla na mateřské a potom nezaměstnaná, a tak na nějaké rozhazování za zbytečnosti opravdu nebyly peníze. Teď už mi nezbývá, než čekat, až se něco objeví na Aukru. A letos se mi poměrně daří. Olívie je už třetí panenkou z Basic, kterou se mi podařilo za celkem rozumný peníz letos přes Aukro koupit.

Shodou okolností je to jedna ze dvou, které jsem ze třetí série chtěla nejvíce. Jako obvykle přišla nahá a bez doplňků. Pouze měla v uších náušnice, ale vypůjčené od některé jiné panenky. Ale protože na své představení čekala více než měsíc, stihla jsem za tu dobu vyrobit i plavečky, to je tak titěrný kousek oblečení, že je hotový (i s několikerým páráním a předěláváním) za večer. Náhodou jsem doma měla i kovové kolečko (asi nějakou ozdůbku z riflí), které jsem mohla použít.

Bohužel musela zůstat bosá. Zjistila jsem, že některé panenky (zřejmě tělíčka muse) mají širší nožku než obyčejné playline, takže i když mám dokonce dvoje krásné botičky, které by k plavečkám ladily, tak Olívie žádné z nich neobuje, bohužel. Na druhou stranu, normální lidi se po pláži taky necourají v botách, že?




Souhrnné informace
Název: Basic 003 model 02
Rok: 2012
Návrhář: Bill Greening
Tvář: Lara
Pleť: 
Tělo: Muse
Edice: Black Label

4 komentáře:

  1. Jituško, srdečná gratulácia! Toto je nádherná Lara. Pre mňa spolu s kučeravou asi najkrajšia z Basics. Ja som ešte nezbierala Barbie, keď sa BB predávali a keď sa ešte predávali, tak sa mi zdali škaredé, také prichudé oproti klasickým Barbie.
    Ono Model Muse má iné chodidlo, sú akoby viac na špičkách ako normálne Barbie a preto im skoro žiadne topánky nesedia - ale pri tejto neľutuj, táto má hrozné topánky, ktoré sa nehorázne ťažko dávajú hore-dole.
    Pri plavkových ale nemusíš ľutovať, tie sa v našich obchodoch nikdy nepredávali :-(
    Tak ti prajem, aby sa ti bábiky rozrastali tak úspešne ako doteraz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, letos se skutečně rozrůstají. Přibývají tak rychle, že si začínám plést jména, která jsem jim dala. Ještěže je mám tady na blogu poznačené :D

      Já začala sbírat v roce 2011, ještě se dala celkem běžně koupit zhruba polovina první série Basic. Já si svoji první Basic (001-12) koupila až koncem r. 2013, když jsem konečně dostala stálou práci. Byla jediná, kterou jsem našla a zřejmě úplně poslední kousek z Basic sérií u nás, protože po mé objednávce zmizela i z nabídky toho e-shopu.

      Vymazat
  2. ty plavky jsou opravdu, povedené, moc jí to sluší

    OdpovědětVymazat