úterý 28. října 2014

Halloween Party Pumpkin Deidre 2002



Dnes vám představím jeden ze svých prastarých restů. Halloweenskou Kelly mám totiž už od roku 2011. Původní fotky nebyly moc povedené a tak potom dlouho čekala na nové, snad lepší. Tyhle malé panenky fotím nerada. Nevím, čím to je, ale fotky jsou pokaždé rozostřené. Ale nakonec se přecejen pár fotek zadařilo. A když už tedy tak dlouho čekala, proč ji nepředstavit právě teď, v čase těsně před Halloweenem?

Erika má lepší typ tělíčka z roku 1994 s kloubovými nožičkami. Nožičky nejen, že se dají ohýbat v kolenou, ale také mají lepší klouby v kyčlích, takže panenka může nožičky roztáhnout od sebe. Hlavička je také z roku 1994.

Snědá pleť a kratší černé vlásky dávají panence mongoloidní výraz. I oči, zdá se mi, má v jiném úhlu než Anička se Zuzankou. Kupodivu pogumované šatičky - kostým Halloweenové dýně jsou její původní. Chybí však zelené punčošky a čepička - časem tedy uháčkuju repliku, aby kostým by kompletní.
Erika má jednu zvláštnost. Všimla jsem si toho až při vybírání fotek. Má jedno oko zelené a jedno modré.






  
Zdroj: http://kerria.pise.cz/239-ester.html

6 komentářů:

  1. rada by som ťa upozornila, že otváram svoj nový blog, ktorý nie je venovaný zbierke ale tvorbe.... tinka77blogcz šitie nielen pre barbie... Tvoje článočky pravidelne sledujem, páči sa mi tvoja tvorba a držím ti palce. tinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za odkaz. Trošku tě znám, občas někdo na blogu má od tebe šatičky. Je dobře, že sis udělala vlastní stránky.
      Na tvoření bohužel nemám tolik času. Ale jsem ráda, že se ti líbí.

      Vymazat
  2. Jitko, srdečne gratulujem! Jej predstavenie si vybrala úžasne. Krásne fotky! Je naozaj zaujímavé, že má jedno očko iné ako druhé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to představení tak víceméně samo vyšlo. Všechny letošní přírůstky už jste viděli, zbývá jen panenka, která přišla minulý týden. A pak mám ještě další 2 restíky - nějak mě představování slečen baví víc, než ostatní panenky.

      Vymazat
  3. http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=64671763&tab=6 mohlo by se jednat o panenku z wish-listu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za odkaz, myslím, že je to ona, ale bohužel jí chybí bříško s miminkem.

      Vymazat