úterý 2. února 2016

Barvy - modrá

http://barbiny.blogspot.cz/2016/01/barvy-projekt-na-rok-2016.html
Modrá je moje asi nejoblíbenější barva. Není divu, mému typu prý nejvíce sluší a to téměř ve všech jejích odstínech. Do projektu za  měsíc leden jsem si ji vybrala nejen kvůli oblíbenosti, ale především proto, že v nejbližších měsících nemám v plánu nic modrého vyrábět (což se o ostatních barvičkách říct nedá), takže článek je pro letošní rok zřejmě úplný. Uvidíte přehlídku jak starších modelů, které už byly představeny, tak i něco nového, co na samostatné představení zatím čeká...

Japonské kimono
Glam beach Teresa 2007 - replika originálu
Fashion Fever Barbie 2007 - replika originálu
Suknička

Vesta

Malibu Barbie - replika originálu

Do projektu se tento měsíc zapojili:
K projektu se můžete přidat kdykoliv s jakoukoliv barvou. Podrobnější pokyny naleznete ZDE.

4 komentáře:

  1. Jitka všetky tvoje modely sú pekné, ale najviac sa mi páči to japonské kimono. tinka77

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Kimono je víc než 3 roky stará záležitost. Dělala jsem ho do nějakého projektu.

      Vymazat
  2. Nádhera, ja som ledva pofotila červenú a už tu máme novú farbu :-D no snáď to nejako postíham do konca roku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Těším se na tvůj příspěvek. Barvičky si můžeš vybírat podle svého uvážení. Nemusí jít za sebou tak, jak jsem je vypsala.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...