úterý 27. srpna 2019

Fashionistas 2019 - Patchet Plaid (113)


Tato fashionistas je ostatními sběrateli poněkud opomíjená. Těžko říct, zda je za tím skutečnost, že se nelíbí, nebo že se u nás hůře shání - v běžných obchodech není a tak šance na získání je jen  přes "překupníky" vozících panenky z ciziny. Ale kdo mě už trošku poznal a zná moje sběratelské preference, ví, že mi blonďaná Raquelle nemohla ve sbírce chybět. Abyste i vy nesběratelé rozuměli, Raquelle je typ tváře dosud výhradně kombinovaný s černými vlasy a tmavýma očima. Jedinou odchylkou od tohoto schématu zatím Rockerka s modrými vlasy, kterou pochopitelně také mám. Takže teď mám už tři zástupkyně této tvářičky a každá je úplně jiná.





Moje tři Raquellky


6 komentářů:

  1. Je veľmi pekná, videla som ju už na živo, ale keďže sa snažím už dosť obmedziť počet prírastkov, tak viac vyberám a som asi tradičná, ale viac sa mi páči klasická Raquelle :-) Zvažuješ aj tú tmavú Raquelle?

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně, tmavou bych chtěla taky, pokud u nás bude a za trošku rozumný peníz. Ve sbírce preferuji různorodost, takže si záměrně vybírám panenky s neobvyklou barvou těla nebo vlasů.

    OdpovědětVymazat
  3. Chápem, tu bola celkom dobre dostupná v Dráčikoch za tých necelých 10€, čo je pre mňa taká tá klasická cena Fashionistas. To plne chápem, ja by som chcela mať z každej tváričky predstaviteľku, ale kto vie, či sa mi to niekedy podarí.

    OdpovědětVymazat
  4. Nová panenka se mi líbí a má pěkné šaty.:-)
    Všechny tři Raquellky jsou hezké.

    OdpovědětVymazat
  5. je moc pěkná, jaké má tělíčko? baculka?

    OdpovědětVymazat