úterý 6. října 2020

DOTW Keňa - 1994


Poslední dva roky se mi daří získávat panenky z poměrně zdařilé kolekce Dolls of the World. V inzerátech i aukcích se jich objevuje poměrně dost. Ale zatím si vybírám ty, které se mi zdají zajímavější. Keňanka k nim roznodně patří. Nejen svým účesem. Také její tvář není zas až tak příliš často k vidění. Oblečená je do tradičního masasjského kroje. Má u sebe i některé původní špeky. Čelenku jsem narychlo vyrobila ze žlutého kroužku z PETláhve a perličky. Chybí korálkové náhrdelníky. Ačkoliv Keňa je národnostně hodně různorodá, Masajové zde tvoří asi jen 1,5 % obyvatelstva. Kvůli jejímu oblečení jsem se snažila vybrat jí i masajské jméno. Z mnoha různých možností jsem nakonec vybrala Darúna, které se snadno vyslovuje a hlavně neobsahuje speciální znaky. Znamená Svítání. 






2 komentáře:

  1. Krásný úlovek. Její tvář jsem ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna :-) Áno, tvár Nichelle 1990 je málo používaná :-(

    OdpovědětVymazat