úterý 20. října 2020

Fashionistas 150 - 2020


Letošní rok Mattel vydal panenky s různými handicapy. Některé se mi líbí, jiné ne. Problém je, ty co se mi líbí, sehnat. Zatím se mi podařila jen "plešatka". Není první panenkou bez vlásků, kterou Mattel udělal. Už dříve jich pár bylo, ale nebyly volně k prodeji - nejsem si úplně jistá, ale nejspíš je věnoval holčičkám, které po léčbě o vlásky přišly. Tato je tedy první, která šla i do obchodů. Bez vlásků vypadá sice divně, ale pro mě je to rarita, takže jsem si ji koupila. Po pár dnech jsem si si na ni zvykla a začala se mi opravdu i líbit. Myslím, že Mattelu se povedla.






3 komentáře:

  1. Je moc hezká, hodila by se na paruky, šlo by použít ty od Dynamite Girls od IT. Ale i bez vlasů jí to sekne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc hezká a sluší jí to i bez vlasů. Já bych vyzkoušela hezky uvázaný šátek.

    OdpovědětVymazat
  3. Saša je krásna a veľmi zaujímavá, ja by som jej práve plešinu nezakrývala.

    OdpovědětVymazat