úterý 13. října 2020

BRM1959 - Mbili (2019)


Kolekce BRM vznikla jako oslava módního dědictví Barbie. Jako taková má ukázat, jak současné módní trendy ovlivňují značku. Carlyle Nuera, hlavní designer Barbie, se při realizaci této kolekce nechal inspirovat osobitým stylem Streetwere.

Z této kolekce se mi asi nejvíce líbila Mbili, tak jsem ráda, že se mi ji podařilo získat, i když z druhé ruky. Ale je kompletní, mám k ní i podkolenky, jenže původní majitelka jí je sundala, a potom přiložila do balíčku. Zkoušela jsem jí je vrátit, ale jednak jí šly dost těžko sundat botky, i když se nakonec podařilo, tak potom s ponožkami zase nešly obout. Raději jsem ji nechala naboso, protože jsem měla strach, abych ty nožky nakonec neulomila. Také drdůlek na hlavě jí původní majitelka rozpustila. Jsem ráda, že to udělala, protože já bych na to asi neměla odvahu, ale líbí se mi takto víc. Ty MTM těla jsou naprosto úžasná. Už pár panenek s nimi mám, ale pokaždé jsem znovu a znovu unešená z množství póz, které tyto panenky dokážou. 




Souhrnné informace
Název: Barbie BMR1959 Doll
Rok: 2019
Návrhář: Carlyle Nuera
Tvář: Mbili
Pleť: 
Tělo: MTM
Edice: Black Label

2 komentáře:

  1. Gratuluji k dalšímu přírůstku do sbírky. Mbili mám také. Drdůlek jsem ji hned rozpustila. Mám kloubová těla ráda, panenka se lépe fotí, není tak prkenná.

    OdpovědětVymazat
  2. Srdečne gratuluje. Tiež sa mi z prvej vlny páčila najviac, avšak ponožky mať nemá :-)

    OdpovědětVymazat