úterý 29. listopadu 2016

Barvy - hnědá (mnich)

Poslední barvou do letošního projektu je hnědá. Příště si dáme "bonusový" článek. Původně jsem měla v úmyslu sem vložit několik oblečků současně. Jenže už se zase dostávám do skluzu - momentálně mám naplánované články zhruba do konce února, tak to nebudu ještě natahovat samostatným představováním tohoto modelu, ale přiřadím představovací článek k projektu.

V rámci projektu vznikl kostým mnicha, o kterém jsem přesvědčená, že se bude hodit i v dalších projektech. Jako modela jsem zvolila Ondru. Jednak je kloubový a hlavně má obleček, který se pod mnišskou kutnou schová, takže nebylo potřeba ho svlékat a po skončení focení znovu převlékat.




Jednou z použitých dekorací je zvonička, kterou mi "na objednávku" vyrobil Adámek - skoro úplně sám. Pravda, hodně jsem mu radila, zatím ještě nemá dostatek fantazie, aby podobné věci vymýšlel sám, ale už se začíná snažit. Návod si napsal pochopitelně na svůj blog.


Do projektu se tento měsíc zapojili:
Starší příspěvky na téma hnědá:

2 komentáře:

  1. Tak to je úplná pecka! Tento nápad sa mi veľmi páči :-) A pripomína mi to, že hnedú som ešte nefotila a to som si myslela, že mi chýba už len ružová. No nevadí, hádam bude cez víkend opäť slniečko a ja to dofotím :-) Inak dnes vyjde obľúbená zelená, ktorú som nafotila v deň, kedy aj žltú :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nápad s barvami se mi líbí, jen nestíhám všechno sledovat.

    OdpovědětVymazat