úterý 15. listopadu 2016

Fashionistas 2016 - Blue Brocade (25) - petite



Mirandu jsem si vybrala kvůli tváři Mbily 2001, která mi zatím ve sbírce chyběla. Také na tělíčko petite jsem byla docela zvědavá a jaké bude v porovnání se Skipper. Použitý materiál je opět pevnější, kolínka neohebná. Se Skipper má zhruba stejnou výšku, jinak je tu pár drobných rozdílů. Ve vlasech má vínové pramínky. Na sluníčku se krásně lesknou a spolu s černými vlasy vytváří zajímavé odstíny. Zelené naušničky vypadají poněkud nepatřičně. Možná by byly lepší v modré barvě, aby ladily s šatičkama.






3 komentáře:

  1. Podarilo sa ti vybrať bábiku s krásnymi hustými vlasmi. Je pekná - verím, že máš radosť.

    OdpovědětVymazat
  2. Já Barbie cíleně nesbírám, ale chtěla jsem mít ve sbírce několik tvářiček z letošních Fashionistas. Volba padla na stejnou panenku. Moc se mi líbí její tvářička i vlásky. Druhou je baculka.

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečne gratulujem k prvej Mbili. Tiež som nad ňou uvažovala, ale odradzovali ma trošku šikmé očká a nízke telíčko. Každopádne si si vybrala dobre, neviem presne, ale tuším všetky ostatné sú už modifikované Mbili.

    OdpovědětVymazat