úterý 1. listopadu 2016

Barvy - zelená

Barevný projekt se chýlí ke konci. Už zbývají jen dvě barvy a bonusový článek. Dnes je tedy na pořadu barva zelená... V této barvě jsem háčkovala zatím jen tři kousky oblečení. Repliku plavek z kolekce Basic jste tu už měli možnost vidět. Malé šatičky se tu možná někde mihly, samostatně jsem je dosud nefotila a novinku - zelené šaty jsem tvořila pro jinou konkrétní panenku, kterou vám v brzké době představím včetně šatiček.




Do projektu se tento měsíc zapojili:
Starší příspěvky na téma "Zelená"
PS: Dostala jsem připomínku, že někteří by si rádi prohlédli celý projekt zpětně. To je možné celkem snadno. Přes ikonku projektu v menu se dostanete ke všem článkům.

5 komentářů:

  1. Veľmi pekné modely- najviac sa mi páčia plavky. A som rada, že som si mohla pozrieť všetky tvoje farbičky.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné modely aj modelky. Veľmi ma zaujali šaty, ktoré máš na Fallon, dúfam, že ich čoskoro predstavíš bližšie :-) Ja trochu nestíham fotiť do projektu, tak ako som si myslela pôvodne, ale ešte nič nie je stratené :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Fallon náhodou zrovna byla nahá, tak se holt musela obětovat :D
      To, že nestíháš, nevadí. Sice je trošku škoda, že jsme v projektu s Tinkou samy dvě, ale já ho spustila především kvůli sobě, abych se konečně dokopala vyrobit aspoň některé plánované šatičky. Navíc to nemělo být jen o barvě oblečení.
      Třebas tě víc zaujme projekt, který chystám na příští rok.

      Vymazat
    2. Tak to chápem, moja tiež nemá svoje originál šaty, takže má niečo iné :-)
      Ono, to fakt je skôr o tom nestíhaní, než o tom, že by ma projekt ako taký nezaujal, len v poslednej dobe to tak vychádza, že keď mám voľný deň, tak je akurát zamračené :-( Ale skúsim ešte niečo dofotiť, ak sa trošku vyjasní :-)

      Vymazat