úterý 13. dubna 2021

Rok 2020

Rok s rokem se sešel a je tu zase čas na malou "inventuru". Věřili byste, že už sbírám panenky 10 let. Fakt! První panenku jsem si koupila v únoru 2011. Byla to Daisy a i když po tolika letech vidím, že není nijak zvlášť výjimečná, nedokážu se s ní rozloučit. Divíte se? Není proč: Jednak je i přes svou obyčejnost krásná a pak, jako ke své první k ní mám opravdu vřelý vztah. A tak zatímco polovina mých nákupů z prvního sběratelského roku už šla dávno do světa, tato u mě zůstává a nehodlám na tom nic měnit.

Aktuálně mám ve své sbírce 224 panenek - to je ale pěkné číslo, co? Pochopitelně většina z nich jsou slečny.

Na společné fotce byste toho moc neviděli. Panenek je tolik, že se mi nevejdou do polic a jedna druhou zakrývá. Proto vám sem dám podrobnější fotky. Po zvážení všech pro a proti, jsem se rozhodla, že je roztřídím podle let nákupu - alespoň nemusím všechno vytahovat, aranžovat a zase sklízet. Už tak mi to zabralo dost času.

Z nákupů rok 2011 mi toho fakt moc nezbylo.

V roce 2012 jsem na tom nebyla po finanční stránce nejlépe špatně, takže jsem koupila jen čtyři panenky. Všechny u mě stále jsou.

A ani v roce 2013 to nebylo o moc lepší a navíc dvě jsem zase později dala pryč.

V roce 2014 už jsem se v panenkách lépe orientovala a tak jsem si pořídila samé výjimečné kousky. Jediná, kterou jsem později prodala byla Sněhurka vlevo dole. Nechtělo se mi kvůli jedné prodané panence fotku znovu přefocovat.

V roce 2015 už jsem měla panenek tolik, že se na společnou fotografii nevešly, takže jsem je rozdělila na čtyři fotky. Byl to rok, během nějž jsem nakoupila největší množství panenek v historii mého sbírání.

A tady už jsou přírůstky z roku 2016, z nichž jsem se také žádné nezbavila. Ten rok jsem fotila naposledy všechny své panenky společně - i když opět rozděleně na několika fotografiích.


V roce 2017 přibylo relativně méně panenek. Ale co je pro někoho málo, může se jinému zdát moc - mému manželovi teda určitě. Zato jsou to všechno krásné kousky.

V roce 2018 se moje sbírka rozrostla o tyto panenky. Všechny u mě stále bydlí, takže nic nebrání použít tuto fotku znovu.

I v roce 2019 jsem nakupovala "s rozmyslem" nikoliv však s rozumem, takže fotka zůstává stejná.

A tím se konečně dostáváme k uplynulému roku 2020, kdy mi přibylo rovných 22 panenek. To považuju za takový optimální přírůstek. Všechny společně je vidíte na fotce níže. Čtyři z nich ještě čekají na svůj představovací článek.

Co se týče tváří, tak jsem svou sbírku o mnoho novinek neobohatila. Ony ty nové zas tak rychle nepřibývají a z těch starších už mám vše, co je normálně dostupné. Takže novinky co se týče tváří mám jen tři.

Podařilo se mi rozšířit kolekci DOTW. Minulý rok jsem měla jen tři panenky. Letos k nim přibyly další tři.


Ráda bych vyfotila společně všechny své fashionistas, ale zatím se mi to zdá zbytečné. Stále totiž přibývají. Ke konci roku jsem jich měla 41 a dnes už jich je zase o 4 více. A určitě to stále ještě není konec, protože se mi líbí i další a jen čekám, až se naskytne příležitost je koupit. Tak alespoň společně loňské přírůstky... Ale slibuju, jednou je nafotím všechny!

Vím, že na těch fotkách toto zas tak moc vidět není. Pokud chcete vidět kompletní přehled mé sbrírky, podívejte se do některého z přehledů nahoře. Samozřejmě panenky stále přibývají a jakmile představím zbývající z loňska, můžeme se vrhnout na letošní nákupy.

3 komentáře:

  1. Parádní přehled sbírky. Máš krásné panenky, pěkně se ti množí a snad se budou množit i nadále.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle články mám nejraději. :-) Krásné panenky hezky pohromadě.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné prehľady a tú Dream Glow Christie ti teda riadne závidím a dúfam, že ju čoskoro nafotíš :-)
    22 je super číslo, naozaj také optimálne. Snáď sa niekedy podarí aj mne také dosiahnuť.

    OdpovědětVymazat